Πως πέθαναν οι Θεοί του Ολύμπου;

Από τα γέλια, όταν άκουσαν κάποιον να ισχυρίζεται

ότι είναι ο ένας και μοναδικός θεός.

Νίτσε

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

Ἡ μακραίωνη ἱστορία της (καὶ διὰ τοῦ κώλου) ἀντισύλληψης.








Ο ντρες ς γνωστν εναι νεύθυνα ζα. Γι ατ ο τορκοι λένε σηκωμένος ποτσος νόμο δν χει. Στ παλι τ χρόνια, λλ κα πρόσφατα κόμα, τ κορίτσια καλν οκογενειν φειλαν ν προσέχουν κα ν μν ξεχννε τν παροιμία:

γαμιέσαι, κόρη, χαίρεσαι.
Μά, θρθ΄ γέννα κα θ δες!  

τσι λοιπν φηναν τ μονίμως καυλωμένο ρσενικ (τν γκόμενο τν ρραβωνιαστικ) ν τος τν χώνει π πίσω, κα προστάτευαν ς κόρη φθαλμο τν παρθενικ μένα τους. κωλοτρυπς δν χει παρθενικ μένα κα δν εχανε ν χάσουν κα τίποτα. Ο ρχαες Αγύπτιες γι ν μν γκαστρωθονε, χωναν στ αδοο τος να εδος ταμπν λλειμένο μ διάφορα βάμματα κα πομάδες. πάπυρος kahum τ παλιότερο γνωστ ατρικ κείμενο το 1900 π.κ.χ δίνει σχετικς δηγίες. περίφημος πάπυρος Ebers το 16ου αώνα πρότεινε μηχανικ ντισυλληπτικ μέσα. (Περισσότερα δ). Σορανός, γιατρς π τν φεσο, στ βιβλίο το γυναικολογία γραψε τι ο γυνακες πρέπει ν πίνουν  χυμ π σίλφιο νακατεμένο μ νερ μία φορ τ μήνα φο "χι μόνο μποδίζει τ σύλληψη, λλ κα καταστρέφει κα ποιανδήποτε πάρχουσα". ναλλακτικά, μία τούφα π μαλλ μποτισμένο μ χυμ π σίλφιο ν εσάγεται στν κόλπο ς πόθετο. (περ τ κπληκτικ σίλφιον κολουθε σονούπω διαίτερον πόνημα). 
  
Στν μεσαιωνικ Ερώπη, λλ και ργότερα στς ρχς τς ναγέννησης ο ρραβνες σαν σχεδν ποχρεωτικο κα γίνονταν συνήθως π τς ελογίας κάποιου παπ. Ο ρραβωνιασμένοι γαμοσαν κατ κόρον φαρμόζοντας τν μέθοδο τς νακοπς τς συνουσίας "coitus interruptus" καθολικ κκλησία τ ξερε θαυμάσια κι κανε τ κορόιδο ν καταδίκαζε γρια τν σοδομισμ κα τν μαλακία. Στν λβετία φάρμοζαν τ θιμο "Kiltgang" βάσει το ποίου ο ρραβωνιασμένοι κοιμόντουσαν θεωρητικ μαζ χωρς ν γαμιονται. κκλησία χωνόταν κα στος ρραβνες κα στος γάμους. Τ πρ ρραβωνιάσματα γινόντουσαν σχεδν π τν παιδικ λικία πως κα στν λλάδα νηλικίωση το ντρα ταν τότε στ 30 κα τς γυναίκας στ 25. δέα τς ντισυλληπτικς τακτικς ταν τότε διανόητη φο τ τετράπτυχο ρωτας/γάμος/σεξουαλικ πράξη/τεκνοποίηση ποτελοσαν να διαίρετο σύνολο. κκλησία θεωροσε τ coitus interruptus σν σχέση contra natura (νάντια στ φύση) πως κα τ σοδομισμό. καθολικ κκλησία ξαπέλυσε τότε δυ τρες κανόνες κατ τν μεθόδων ντισύλληψης. Ο καθολικο παπάδες μιλνε πολ λίγο γι τ τσιμπούκι ν κατακεραυνώνουν τ σοδομισμ (a tergo). πάρχει βέβαια κα αστηρ παγόρευση τς βίβλου (Λευιτικ κφ 15 παρ. 19-27) γι τς σχέσεις ταν γυναίκα χει περίοδο πράγμα πο τ βρίσκουμε κα στ ερ κοράνιο. (Τ κοράνιο δ διαβάστε στ σούρα 2 τν παρ. 222)

κοράνι : σούρα 2, 222

σοδομισμς σν ντισυλληπτικ μέθοδος εναι γνωστς π τν ρχαιότητα. Στν ρόδοτο βρκα τι Πεισίστρατος, πειδ δν θελε ν κάνει παιδι μ τν γυναίκα του, ποία ταν κόρη το λκμεωνίδη Μεγακλ, καθόσον ατ θ ταν ναγες (θ βαρύνονταν δήλ. π τ κυλώνειον γος), γαμοσε τν γυναίκα του π τν κλο.  "ο βουλόμενος ο γενέσθαι κ τς νεογάμου γυναικς τέκνα μίσγετο ο ο κατ νόμον" γράφει ρόδοτος  (κλει 61).

Μέχρι κα πρόσφατα ο παπάδες ξομολογητς φο κουγαν προσεκτικ τς ρωτικς φηγήσεις τν πιστν ρχιζαν τν νάκριση μ ρωτήσεις το τύπου: γάμησες τν γυναίκα σου π πίσω πως τ σκυλιά; ν τόκανες νηστεία μ ψωμ κα νερ κα εκοσι μετάνοιες π δέκα μέρες. Τ ρωτικ σχήματα δήλ. ο στάσεις στ γαμήσι πασχόλησαν π νωρς τος παπάδες. Τ πίσω-κολλητ γαμήσι προκαλοσε πολλς ρωτήσεις στος καθολικος ξομολογητς πο θέλανε ν μάθουν ν σύζυγος τν εχε χώσει στ αδοο στν πρωκτό. Τ στάση π πίσω τν νόμασαν "more canino" ς πομε σκυλογαμήσι κα δη π τν μεσαίωνα θεωρήθηκε μαρτωλή, σν κάτι τ ζωδες. Κατ τος καθολικος θεολόγους μαλακία συνιστ χειρότερο μάρτημα π τν αμομιξία.  

Τν ντισύλληψη κα τ διάφορα γαμήσια δν τ παγόρευαν ο θεο τς ρχαίας λλάδας, τς Ρώμης κλπ. Δν μπορ ν προσδιορίσω τος λόγους πο θησαν τς ν γένει χριστιανικς κκλησίες στν στάση τους ατή. Τ κράτος, τ ποιο κράτος, θελε νέκαθεν πολλ παιδιά. οκογένεια ποτελε τ κύτταρο τς κοινωνίας. οκογένεια προστατεύει θαυμάσια τ παιδιά. νδεχομένως σεξουαλικ πολιτικ τν χριστιανν παπάδων ν κφράζει ντίστοιχες δημογραφικς πιταγς το κράτους

Στν πατρίδα μου, τν Καλαμάτα λλ κα σχεδν σ λη τν λλάδα τ γόρια τ ποκαλοσαν παιδιά. Τ κορίτσια δν τ θεωροσαν παιδιά, τ κορίτσια τανε βάρος στν οκογένεια. Τ κορίτσια τ βλεπαν σν ξίνες κατάλληλες μόνο γι τ χωράφια. Τ γόρια σοδυναμοσαν μ τουφέκια, δίως σ περιοχς πο πικρατοσε βεντέτα (Μάνη, ρβανιτι κ.α.) μως τ παιδι δν τανε παρ στόματα πο πρεπε ν θρέψη οκογένεια. πατέρας συχν δν τ κατάφερνε ν ταΐσει πολλ παιδιά. π δ πηγάζει λαϊκ ντιδημογραφικ τακτικ πως κφραζόταν μ τν  ντισύλληψη, λλ κα μ τς βρεφοκτονίες. Στ παλι τ χρόνια βρεφοκτονία τανε κάτι συνηθισμένο, λλωστε εναι γνωστ τι στν Κίνα σκότωναν τ περισσότερα νεογέννητα κορίτσια. Τν βρεφοκτονία τν ναλάμβανε μοιρη μάνα ετε μάγισσα το χωριο.

Σήμερα λέμε τι μέσος ρος ζως στν λλάδα νέβηκε στ 79 χρόνια, πρόκειται περ μία κόμα πάτης τν πολιτικάντηδων. Ο νθρωποι παντο ζονε 70-80 χρόνια. Ατ πο νεβοκατεβάζει τν δείκτη το μέσου ρου ζως εναι φτώχια, πείνα, πόλεμος, ο πιδημίες κα προπάντων παιδικ θνησιμότητα. Τν παλι καιρ ο μανάδες καναν καμι δεκαρι παιδι λπίζοντας ν πιζήσουν δυ-τρία. Στν λεγόμενο τρίτο κόσμο πικρατε κόμα ατ στορία τν πολλν παιδιν, πο τώρα, χάρη στ καινούργια φάρμακα, πιβιώνουν. Ατ εναι τ περίφημο δημογραφικ μπομ τν λεγόμενων πανάπτυκτων λαν- πο τόσο νησυχε τος κωλοευρωπαίους. 

Ο κωλοέλληνες, πο λέει κι Νιόνιος, συνηθίζουν ν λένε: στν ποτσο μου δν βάζω τιμόνι! Βάζουν μως καπότα.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου